Rythia Rollespilsforenings forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kunne I ikke lave flere racer?

5 deltagere

Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af frederik.aa.h Man Nov 19, 2007 10:35 am

Jeg synes at det kunne være fedt med flere racer såsom: Hobbitter, dæmoner/monstre, elvere.........Jaja osv.
Taaaaaaak!!!

Frederik!
frederik.aa.h
frederik.aa.h

Antal indlæg : 14
Age : 29
Location : På en gård uden for Lindknud.
Registration date : 18/11/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Mark Ravn Man Nov 19, 2007 10:36 am

Vi er meget åbne overfor forslag til racer der passer ind i den nordiske mythologi Smile
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Stine Lund Man Nov 19, 2007 12:13 pm

Frederik.....
Som Mark allerede har sagt, dette er Nordisk Mytologi Frederik. Det var der dværge, alfere, aser, jætter, einhejner osv osv.

Ingen dæmoner og elver ^^

Stine Lund

Antal indlæg : 39
Age : 35
Location : Rødding eller Kolding.
Registration date : 22/09/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af frederik.aa.h Tors Nov 22, 2007 9:18 am

Okay!
frederik.aa.h
frederik.aa.h

Antal indlæg : 14
Age : 29
Location : På en gård uden for Lindknud.
Registration date : 18/11/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Thomas Pedersen Fre Jan 18, 2008 5:56 am

Men kunne i ikke lave einhejnere, så? Smile og valkyrier?

der begge kunne søges disposition for at spille

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Racer

Indlæg af Admin Fre Jan 18, 2008 11:09 am

Nej nej nej og atter nej Very Happy .
Vi har tidligere haft Einherjer med i spillet men da de teknisk set bare er vikinger der er døde i kamp er de knap så spændende at have med.
Derudover passer det ikke så godt ind i historien bag Helm scenariet. Helm er et grænseland mellem udgård og midgård og derfor ville vi aldrig komme i nærheden af Asgård hvor Einherjerne bor i Valhal.

Mht. til valkyrierne så tror jeg faktisk aldrig vi har haft denne mulighed oppe at vende. Nu er jeg ikke længere med til at arrangere selve Helm kampagnen så jeg skal ikke komme med den enedelige dom. Jeg vil dog sige at noget at det vi ligger meget vægt på til vores kampagne er realisme og da Valkyrier efter min opfattelse er flyvende nøgne kvinder tror jeg de bliver lidt svære at integrere i spillet.

Det er bare min holdning Very Happy

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 09/09/07

https://rythiaforum.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Mark Ravn Lør Jan 19, 2008 4:20 am

Personligt har jeg ikke noget mod at der er nogen der spiller flyvede nøgne kvinder, de skal bare gøre det ordentligt. Det er udemærket at have den slags karakterer med i spillet, men i hænderne på en dårlig spiller er det en katastrofe - derfor er vi lidt påpasselige med at dele specielle karakterer ud.

Men, Valkyrier er jo lidt specielle, siden de kun kan spilles af kvinder - det giver kvinderne i vores spil mulighed for at være noget specielt, hvilket jeg da håber er attraktivt Razz

Kom endelig med flere forslag - der BLIVER skam tænkt over dem... Wink

- Mark
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Thomas Pedersen Man Jan 21, 2008 6:13 am

hmm, har nu altid set valkyrier som kampklædte kvinder, der rider på flyvende heste, men fair nok Wink

Jeg skal nok lige se på andre muligheder, men har i overvejet germansk og keltisk indblanding (da dette jo kom i Danmarks vikingetid, som følge af togter i Tyskland og England.)

Mener selvfølgelig ikke en druide, men en dryad (skovånder) blandt lysalferne, en kobold (en ondskabsfuld tysk nisse-tingest), eller andre lignende? Der findes en uhyggelig mængde væsner, der kunne repræsenteres - helt i overensstemmelse med vikingetiden og uden at blive ALT for high fantasy eller LotR (uuuuh, han sagde fy-ordet Wink )

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Mark Ravn Man Jan 21, 2008 7:51 am

Hehe, det er sjovt at du nævner det, for stedet vi spiller er som sagt et grænseland. Og derfor er der en del muligheder. Landet er nemlig teknisk set en del af denne verden, og derfor kan andre folkeslag - også dem der ikke tror på Ase-troen - komme til landet.

Man må gerne spille udlænding, hvis man har en god grund til at være i Helm, og har kostumet i orden. Og at man er inden for tidsperioden. Dvs. ingen tempelriddere, romere, eller samuraier. Sund fornuft styrer.

Det skal dog mailes til styringsgruppen først - men så kan det også være at vi laver et plot over det.
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Thomas Pedersen Man Jan 21, 2008 9:55 am

No offense, men der var både romere og samuraier på det tidspunkt Smile (800-1000), men har nu ingen planer om at lege samurai...

anyways, mente nu også, ligesom high fantasy giver dispensation til at en eller to kan være trolde, kunne i udgive til nogle særlige racer, engang imellem Smile

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Mark Ravn Man Jan 21, 2008 10:28 am

Thomas Pedersen skrev:No offense, men der var både romere og samuraier på det tidspunkt Smile (800-1000), men har nu ingen planer om at lege samurai...
Det kommer an på hvilke romere du tænker på - den klassiske romer a'la Cæsar forsvandt 4. September, 476, da det vestromerske rige faldt. Man kunne, med en god baggrundshistorie, godt være fra det østromerske rige, men det er en helt anden type karakter. Vikingerne nåede helt til det østromerske rige (nærmere sagt Istanbul/Konstatinobel/Byzans), som de kaldte Miklagård. Her hyrede kejseren sin egen garde af de tabre nordmænd - og man kan da også spille sådan en person.

Samuraier er helt udelukket, da de er for langt væk, og der ingen kontakt var mellem dem og skandinavien.

Thomas Pedersen skrev:
anyways, mente nu også, ligesom high fantasy giver dispensation til at en eller to kan være trolde, kunne i udgive til nogle særlige racer, engang imellem Smile

Nu passer lige nøjagtig trolde ikke særlig godt ind, men jeg kan godt se hvor du vil hen med det...
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Thomas Pedersen Man Jan 21, 2008 9:53 pm

Yeah, jeg ville også give mine 5 cents Razz

og Romere er romere, uanset hvor de er fra Wink

desuden er jeg enig omkring samuraier Razz og bjerg samt istrolde fandtes vidst i nordisk mytologi, som en af-art jætter, ikke?

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Kunne I ikke lave flere racer? Empty Sv: Kunne I ikke lave flere racer?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum