Rythia Rollespilsforenings forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tales Of Glasgow.

2 deltagere

Go down

Tales Of Glasgow. Empty Tales Of Glasgow.

Indlæg af Stine Lund Tirs Jan 22, 2008 2:09 pm

Endnu engang goddag til godt folket Smile.

Jeg har nu været til Tales of Glasgow, sammen med nogle andre rollespillere. Jeg syntes det er rigtig godt, og vil sprede ordet til resten af folket.
Tales Of Glasgow er et vampyr scenarie, der kommer fra World Of Darknes (WOD)
Det har en masse forskellige racer med, og en rigtig lækker atmosfære. Det bliver afholdt på en stor skole i Odense der hedder Ejbyskole, et stykke fra centrum.
Vi har været med 1 gang, og skal igen med D. 7 - 9 Marts. Ja somd det kan høres er det et weekend scenarie, det kun bliver afholdt 2 gange om året.

Jeg har oplevet næsten kun posivtivt derfra, ja man kan ikke helt komme fra det negative. Men meget mere positivt end negativt må jeg så sige.
Da vi kom over med vores gruppe, helt nye, og meget udvidende om hvor vi skulle være og gøre, fik vi masser af hjælp fra folk, som vi overhoved ikke kendte.
Folk er dejligt flinke og rare derovre, alle hjælper alle med at pynte op og rydde væk igen, det herligt Smile.

Folk som Bork aka Søren, som spillede jætte i Rythia og Onkel Lyst en anden ork, spiller i Tales Of Glasgow. Det er nu altid dejligt at se folk derovre, som man kender.

Her er mere info:

Der er deltager begrænsning på 130 mand, så der er desværre ikke garanteret plads til alle denne gang.

Læs mere på vores hjemmeside: www.talesofglasgow.dk

Tales of Glasgow har fokus på vampiredelen af world of Darkness og udspiller sig i Glasgow i 1984. Byen, der gennem de sidste 30 år har været offer for Sabbat-vampyrenes terror, er kun for ganske nyligt atter kommet under Camarillaens kontrol. Dette skete i et blodigt opgør hvor biskoppen faldt, og de få resterende Sabbat-vampyrer indordnede sig Camarillaen til gengæld for deres liv. Således ser det ud til, at byen atter er på vej mod bedre tider - selvom der stadig er efterdønninger fra Sabattens storhedstid i Glasgow, der ikke helt har lagt sig.

Tales of Glasgow er en kampagne, der først og fremmest har underholdning og godt rollespil i højsædet, men derudover er intriger, spænding og drama også vigtige nøgleord. Vi har stræbt efter at holde reglerne så enkle som mulige, for på den måde at give mere frihed til selve rollespillet og egne initiativer.

Sidst men ikke mindst har vi forsøgt at skabe Tales of Glasgow i bedste 80’er stil! Tales of Glasgow er ikke 100% historisk korrekt, men vi har gjort hvad vi kunne for at komme så tæt på som muligt. Måske synes nogle, at denne seje forgangne 80’er stil er ret grinagtig på nogle punkter, men I bedes huske på, at den dengang var den hotteste mode. Vi håber på at opnå den fede 80’er stemning, ikke noget plat-humor rollespil.

Vi tror selv, at det bliver rigtigt fedt, og glæder os til at se jer til et rigtigt (80’er)stemningsfyldt scenarie!

Med venlig hilsen.
-Carmen/Ragna/Stine Smile

Stine Lund

Antal indlæg : 39
Age : 35
Location : Rødding eller Kolding.
Registration date : 22/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tales Of Glasgow. Empty Sv: Tales Of Glasgow.

Indlæg af Thomas Pedersen Ons Jan 23, 2008 5:22 am

Desværre er sidste tilmelding overskredet, men jeg har spilledelsens ord for at de mangler flere spillere til næste gang, og jeg syns da vi skal tage med så mange som muligt og vise at Rødding og omegns rollespillere er landets bedste!

Desuden bør foreningen måske overveje at lave en venskabsaftale (venskabsforeninger får rabat! (jeg er medlem af dem Wink )) med Rottehullet

Desuden ved jeg at jeg personligt savner gode spillere, da der er begyndt at være de første 2-3 (ud af 130, godt nok) som jeg ikke er så meget for Razz

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Tales Of Glasgow. Empty Sv: Tales Of Glasgow.

Indlæg af Stine Lund Ons Jan 23, 2008 10:06 am

Lige præcis Thomas Smile.
Ved Ida og Mathias skal med denne gang.

Næste gang skal Povl, Jørgen og andre med ^^

Stine Lund

Antal indlæg : 39
Age : 35
Location : Rødding eller Kolding.
Registration date : 22/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tales Of Glasgow. Empty Sv: Tales Of Glasgow.

Indlæg af Thomas Pedersen Ons Jan 23, 2008 10:11 pm

Yeah, så lad os alle danse til Odense i conga-linje Very Happy (Got no clue hvor det kom fra)

Mindre Star Trek - mere Tales of Glasgow!

Thomas Pedersen

Antal indlæg : 49
Age : 35
Location : Whereever I might be that day
Registration date : 18/01/08

http://www.adien.dk

Tilbage til toppen Go down

Tales Of Glasgow. Empty Sv: Tales Of Glasgow.

Indlæg af Stine Lund Tors Jan 24, 2008 2:43 am

Yes sir! Danser can can ved siden af Sire xD

Stine Lund

Antal indlæg : 39
Age : 35
Location : Rødding eller Kolding.
Registration date : 22/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tales Of Glasgow. Empty Sv: Tales Of Glasgow.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum