Rythia Rollespilsforenings forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

+15 senarie i feb

5 deltagere

Go down

+15 senarie i feb Empty +15 senarie i feb

Indlæg af martin gregor nielsen Ons Okt 31, 2007 1:24 am

fik at vide at i holder noget +15 i feb og skulle lige høre hvorfor i skal have 360 kr for en spil gang
vil godt vide havd pengene bliver brugt på ud over mad

martin gregor nielsen

Antal indlæg : 3
Registration date : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Mark Ravn Ons Okt 31, 2007 1:15 pm

Rekvisitter, stemning, kostumer til nogle af spillerne, effekter, kabler, gaffa, for at nævne nogle få ting Smile
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af martin gregor nielsen Tors Nov 01, 2007 1:28 am

folk må da selv lave kostumer af egen lomme det skal spiller da ikke betale efter min mening
kan godt se at der skal bruges tape og sådan noget men så dyrt er det heller ikke
og det er jo kun over 1 dag efter hvad jeg kan se
havd med npc´er de skal vel ikke betale noget

martin gregor nielsen

Antal indlæg : 3
Registration date : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Mark Ravn Tirs Nov 06, 2007 2:09 pm

Hvis spillerne selv skulle lave kostumer ville der blive en hvis mangfoldighed, som vi ikke er interesserede i, da det ikke passer med stemningen vi prøver at frembringe.

Bugdetet er ikke fastlagt.
Mark Ravn
Mark Ravn
Admin

Antal indlæg : 38
Age : 34
Location : Askov
Registration date : 10/09/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Admin Fre Nov 09, 2007 2:12 pm

Som medarrangør til scenariet vil jeg gerne kommentere på prisen der ligger på henholdvis 200 og 360.
Prisen for medlemmer er 200 kr. Da vi fortrinvis ønsker/ regner med at afholde arrangementer for vores medlemmer syntes vi ikke 200 kr. er særligt meget. scenariet løber over 1½ dag og pengene vil blive brugt på mad, kostumer, effekter, teknisk udstyr, lokaler og meget mere. Da vi derudover regner med at have en del NPC'er med og da disse kommer med gratis, er ekstraudgifterne forbundet med NPC deltagelse også en post på budgettet. Prisen på 360 kr. for ikke medlemmer forklares derved nemt da et medlemsskab af foreningen koster sølle 150 kr. Du vil faktisk spare 10 kr. på at blive medlem og derudover får du så gratis adgang til foreningens faste Helm scenarier, billigere adgang til vores sommerscenarie osv.
Da vi regner med at skrue op for mængden af sminke, effekter mv. sammenlignet med andre scenarier anser vi faktisk prisen for yderst rimelig. Som nævnt tidligere er budgettet ikke endeligt fastlagt endnu og derfor er der heller endnu ikke åbnet for tilmeldingerne. Dvs. at prisen ikke er endeligt fastlag og er du medlem er du mere end velkommen til at kontakte bestyrelsen som så vil viderebringe dine ønsker til næste møde.
Jeg håber det var svar nok men er du/i i tvivl om hvad jeres penge skal gå til skal jeg nok besvare alle spørgsmål så godt som muligt.
Vi ser selvfølgelig frem til et kanon scenarie.

Admin
Admin

Antal indlæg : 10
Registration date : 09/09/07

https://rythiaforum.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af martin gregor nielsen Søn Nov 18, 2007 5:47 am

200 kr plejer være det man giver for et weekend senarie altså fredag til søndag men det er da fint i vil lave kostumer til jeres spiller men kunne de så ikke selv betale for det du siger lyder det til at det kun bliver dyre men det er fint med mig

martin gregor nielsen

Antal indlæg : 3
Registration date : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Mikkel Tvermose Tirs Dec 11, 2007 3:07 am

Martin efter det jeg har forstået så spiller du lige så lang tid som du vil til et weekend scenarie plus minus 1 time eller 2 så jeg syntes personligt at prisen er ganske fin.

Mikkel Tvermose

Antal indlæg : 8
Age : 36
Registration date : 28/09/07

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Mathilde R. Melvang Fre Jan 11, 2008 5:12 am

Det er jo også det der med at være villig til at betale for oplevelsen, ikke?

200, 350 kr. er ikke specielt dyrt Very Happy Jeg betalte 850kr. -kostume, for at tage til sommerscenarie i sommerferien og fik den fedeste oplevelse ud af det. Jeg var ikke ked af det havde været dyrt bagefter Very Happy

Mathilde R. Melvang

Antal indlæg : 9
Age : 30
Location : Askov
Registration date : 09/01/08

http://www.tamiriel.foreningssider.dk

Tilbage til toppen Go down

+15 senarie i feb Empty Sv: +15 senarie i feb

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum